Stappenplan voor Electronic Partner [EP]

Electronic Partner [EP]  en Service Partner:  TV Reparatie Service

meerwaarde EP

ElectronicPartner Nederland B.V. is een toonaangevende en innovatieve organisatie op het gebied van consumenten- en huishoudelektronica en heeft ongeveer 100 aangesloten winkels.

Deze zijn onderverdeeld in verschillende formules; EP: Elektro Specialist, ServicePartner.

ServicePartner “TV Reparatie Service Nederland ” ondersteunt EP winkels als deze niet over een eigen technischediens beschikken.

Als de fabrieksgarantie is vervallen kan de winkelier of de consument kan via deze pagina een aanvraag indienen.


  • Goede service en deskundig advies, ElectronicPartner (ServicePartner) vindt dat consumenten
  • altijd het beste geholpen worden.
  • Reparatie, Goede service en deskundig advies.
  • Gediplomeerd personeel.
  • Duidelijke reparatie- en garantievoorwaarden.

Stappenplan voor EP Consumenten

3d small people - info icon

Ons stappenplan geeft u snel duidelijkheid of uw TV te herstellen is en wat het gaat kosten als de fabrieksgarantie verlopen is.

Stap 1

Het  invullen van het onderstaande formulier is de [eerste stap] van het Stappenplan voor TV-Reparatie.


Stap 2

Als wij het formulier per mail hebben ontvangen, beoordelen wij uw vraag en beantwoorden deze met een oplossing. [tweede stap]

  • Wij adviseren u of reparatie verstandig is. 
  • Wij geven zonder verplichtingen een prijsopgave.
  • Wij geven aan of een reparatie bij u aan huis mogelijk is.
  • Wij geven aan als de tv in de werkplaats hersteld moet worden 

Stap 3

U ontvangt een antwoord per Email van ons en bepaalt in [stap drie] of uw de TV wil laten repareren.


Reparatie aanvraagformulier

GarantievoorwaardenPrivacy Policy

 

Top