Klantenbeoordelingen

Empty calendar

Deze klanten gingen u voor en gaven feedback na de reparatie

Heeft u onlangs gebruik gemaakt van onze diensten? Graag vragen wij u om uw mening. Wij stellen de feedback van onze klanten zeer op prijs!

Vanaf April 2018 staan nieuwe reacties op onze vernieuwde website  tvreparatieservice.nl

184 reacties op “Klantenbeoordelingen
  1. Bol schreef:

    Albert heeft ons geweldig geholpen met onze Philips TV. Hij was met welgeteld 17 minuten de deur weer uit. Een werkende tv achterlatend! Los van de goede service is het fijn dat je geen tv weg hoeft te gooien omdat toevallig 1 onderdeeltje ermee opgehouden is. Van harte aanbevolen!

  2. Trabelsi schreef:

    Voor de 2e keer een uitstekende service! Denkt mee met een oplossing en is heel eerlijk. Denkt niet alleen maar aan de kosten. Bedankt mnr en mvr Hagen!!!

  3. petra tessels schreef:

    Onze tv was niet meer te repareren (wasiets tegen het scherm aangekomen),door hagen een total loss verklaring afgegeven voor de verzekering.
    dit allemaal binnen een paar dagen!!supersnel en betrouwbaar!

  4. Krebbers schreef:

    Goede service van iemand die kennes van zaken heeft zijn erg blij met deze re peratie zal dan ook als iemand een goede monteur nodig heeft je zeker aan bevelen gr willy

  5. MJ de Bode schreef:

    prima afhandeling van het repareren van mijn Philips televisie!
    Dit bedrijf is een echte aanrader.Echt een 10!

  6. Jan Katgert schreef:

    Vandaag, 14 dec. 2017, mijn tv Samsung UE40D6750 gerepareerd.
    Strepen in het kwart van het bovenste deel van het scherm.
    Binnen notime gevonden wat er aan de hand was en gerepareerd.
    Vakman die weet wat hij doe, bedankt voor de service!!!

  7. John zuure schreef:

    Controle lampje van tv bleef knipperen. Kreeg tv niet meer aan. Met geluk 1x aangekregen, heb hem 3 dagen aan laten staan. In die tussentijd kwam ik via Google het wereld reparatie adres van “reparatie service Nederland” tegen. Duidelijke uitleg en voorwaarden, waren voor mij een reden om met hem cq hun in zee te gaa. Heb mailtje gestuurd en volgende dag al reactie met afspraak. Na twee dagen kwam Albert, een nieuwe startprintplaat en het werkt weer al vanouds.
    Wees verstandig en bij mankementen, direct Albert bellen. Afz. John Confectie

  8. H A de Jong schreef:

    Na reparatie door Avio-Hagen hield de Philips tv er binnen de garantietermijn opnieuw mee op. Vervangend onderdeel was niet meer verkrijgbaar. Op advies van Philips kon tv elders wel gerepareerd worden. De kosten hiervan zijn door Agio-Hagen vergoed. Chapeau hiervoor.

  9. Frans Lorié schreef:

    Plotseling geen beeld, wel geluid en dat net voor het weekend.
    Onze Philips Cineos is 9,5 jaar oud dus denk je onmiddellijk aan vervanging.
    Toch even op internet gezocht naar een reparatiebedrijf. Ik kwam terecht bij TV-reparatie Nederland – Albert Verhagen.
    Albert nam direct al op zaterdag contact op en op maandag is onze TV weer naar volle tevredenheid aan huis gerepareerd.
    Echt een aanrader!,

  10. Cuno Duursma schreef:

    Onze Samsung smart TV van 6 jaar oud hield er op zondag plotseling mee op. Gaf nog een paar click geluiden en bleef toen stil met een vrijwel zwart scherm. Een nieuwe kost tenminste 600 Euro, en waarom iets weggooien wat nog als nieuwe lijkt? Na enig googelen kwam ik op de site van avio-hagen terecht (TV reparatie service Nederland). Mailtje gestuurd, kreeg direct antwoord, afspraak gemaakt voor reparatie bij ons thuis in Amsterdam. Albert kwam op het afgesproken moment, had de onderdelen al bij zich, verving voor 150 EUR het moederbord, en was zo weer vertrokken. TV werkt weer perfect. Echt vakmanschap!

  11. Ferry schreef:

    Afgelopen week is Albert langsgeweest om een module te vervangen van mijn samsung tv.
    Binnen een kwartier had ik weer perfect beeld.

    Ook het mailcontact en de prijsopgave waren snel en duidelijk!

    Top gedaan en bedankt!

  12. Willy Melgert schreef:

    Albert ,
    Een halfjaar lang hadden wij op onze tv Samsung ( iets ouder dan twee jaar) last van dat deze soms uitviel bij het gebruik van netfix en onze normale tv kanalen. We hadden dan een knipperende aan en uit knop. We konden dat gedurende dat halfjaar verhelpen door een tikje te geven op de achterkant van de tv. Het bleef echter terugkomen. Op internet het adres van avio tv reparatie gevonden, die aan huis repareert. Albert kwam na vier dagen. Hij wist waarover het ging, heeft grote kennis van zaken en had ons probleem binnen een uur perfect opgelost.. Een zeer kundige deskundige die ik graag aanbeveel aan anderen. Albert krijgt van mij een 10

  13. Marga Blom schreef:

    Plotseling deed onze 7 jaar oudeLCD TV Samsung het niet meer, zwart scherm en een tikkend geluid. Gezien de leeftijd niet meer te maken ?? Toch maar even googlen en al gauw kwam de naam Avio Hagen naar voren. Daarna nog even googlen of Avio Hagen een betrouwbare firma is. Ik zag alleen maar lovende reacties en daar wil ik er nu een aan toevoegen. Na het invullen van het reparatieformulier en een snelle reactie terug stond de heer Hagen een dag later bij ons op de stoep en na een krap half uur was onze TV weer gerepareerd (nieuw mainboard)en dat voor 165 euro en met een jaar garantie. Prima service!

  14. Raymond Groeneveld schreef:

    Albert, dank voor de goede service en het vakmanschap!

  15. JPH Klinkspoor schreef:

    Onze 32″ Philips tv had ‘t na 5,2 jaar (natuurlijk net na de garantie) begeven. Contact gezocht met Avio-hagen, de tv werd aan huis opgehaald, onderzocht en na enkele weken keurig verpakt in plastic folie weer gerepareerd thuis bezorgd op de afgesproken tijd. Kosten: 150 euro all-in voor het onderzoek, een nieuw moederbord en het halen en brengen. Stukken goedkoper dan een nieuwe tv, en fantastische service. Zeer tevreden. Nu maar duimen dat onze tv nog lang meegaat tot 4K en/of 3D de nieuwe standaard voor uitzendingen op tv wordt. Tot die tijd vind ik Full HD mooi genoeg op een kijkafstand van 3 meter.

  16. Gerard Meester schreef:

    Wat een verademing is Albert in de duistere wereld van fabrikanten, die bij storingen meestal een nieuwe aankoop adviseren. Hij is een top reparateur/specialist, een klantvriendelijke aardige kerel en zorgt ervoor dat apparatuur niet direct op de schroothoop in het milieu verdwijnt. Onze TV was binnen een half uur weer topfit. TV Reparatie Service Nederland is echt een super aanrader!!!

  17. Salary schreef:

    Sony tv laten maken. Binnen 10 minuten was hij klaar. Heel Snel en vakkundig gedaan.

  18. J. Schielein schreef:

    Tijdens het bekijken van TV programma’s, werd ik plotseling geconfronteerd met ongevraagde informatie op mijn beeldscherm. Het betrof informatie over de AV ingang in beeld, die maar niet wilde verdwijnen. Gebruiksaanwijzing en resets van mijn TV leverden geen oplossing. Ook de helpdesk van Sony kon mij niet goed helpen. Ten einde raad dus maar een reparatieadvies aangevraagd bij Avio-Hagen. Binnen een halve dag werd er door Albert gereageerd op mijn probleem. Hij kwam met het eenvoudige advies om de (i+) toets op mijn afstandbediening eens te proberen.
    Dit bleek een schot in de roos! Het probleem was direct opgelost, en let wel, zonder dat hiervoor kosten in rekening werden gebracht. Het beste bewijs, dat het bij deze eerlijke onderneming in de eerste plaats gaat om tevreden klanten. Complimenten! Een aanbeveling zeker waard.

  19. E Weterings schreef:

    Onze tv hing vast met schroeven aan een lift en was zeer moeilijk eraf te halen.
    Albert nam alle tijd en was hoe dan ook bereidwillig de tv van de lift te schroeven.
    De reparatie was zo gebeurd, daar waar de klantenservice van Sharp had gezegd dat we beter een nieuwe tv
    moesten aanschaffen.
    We zijn ontzettend blij met deze reparatie en fantastische medewerking!
    Met dank, deze reparateur is een aanrader!

  20. Jochem van Ommen schreef:

    Geweldige service! Supersnelle reactie via mail, direct een offerte en vriendelijke bejegening.
    Ze komen zeer betrouwbaar over en hebben duidelijk verstand van zaken!

  21. Hennie van Eijs schreef:

    Geweldige service. tv was in 10 minuten weer tip top. Grote klasse en dat voor €125.
    Een aanrader. Dank je wel Albert.

  22. LW schreef:

    Samsung TV gaf wit beeld. Gelukkig was dit euvel snel hersteld en kunnen we weer naar hartelust tv kijken.

  23. Braspenning schreef:

    Vorige week werd het beeld van mijn 7 jaar oude philips LCD TV helemaal grijs. Bij een “tv reparateur” geweest. TV was niet meer te maken, geen onderdelen meer te krijgen.
    Vanavond is Albert langs geweest en na het vervangen van een IC werkte de TV weer perfect.
    Super service. Bedankt!

  24. Helma schreef:

    Onze samsung UE40F5500AWXXN gaf ineens geen beeld meer. Alleen het rode lampje flikkerde. Helaas konden we de bon van Mediamarkt niet meer vinden. De TV was ongeveer 3 jaar oud. Voor mij geen Samsung meer dus!
    Een nieuwe tv gekocht. De verkoper zei dat we gewoon pech hadden gehad. Maar gedacht van ‘niet geschoten is altijd mis’ TV reparatieservice Nederland gemaild. Een afspraak gemaakt en wat blijkt, nieuwe voeding en hij doet het weer. Voor slechts 135 euro!
    Ik heb nu een gelukkige studenten zoon.
    Top

  25. Theo Okkerman schreef:

    Mijn Philips LEDTV 47PFL6007H/12 van 26 maanden had het duidelijk niet zo naar haar zin bij ons. Na het inschakelen hield deze er regelmatig met het maximale geluidsvolume mee op. Na het vervangen van een defect mainbord en de sw module werkt deze TV weer na behoren!
    Geweldige “thuis” service en geen gesleep met een onhandige TV.
    Albert, je bent een “Topper”.

  26. Rudy schreef:

    Merk: LG
    Model: 42LH3000
    Woonplaats: Haaksbergen

    Onze LG LCD TV had het begeven. Diverse TV zaken bezocht en die gaven allemaal het advies om een nieuwe te kopen. Reparatie was niet mogelijk of zou al gauw 250 a 300 euro kosten. Via internet TV reparatie service nederland gevonden en via intakeformulier de klacht omschreven. Aan de hand van deze omschrijving bericht van Albert dat waarschijnlijk een onderdeel op de beeldmodule defect zou zijn. Reparatie geen probleem voor 135,– all in. Afspraak gemaakt en gisteren is de TV gerepareerd. We hebben weer perfect beeld.

    Top service!

  27. P. van Oort schreef:

    Merk: Philips
    Model: 42PES0001
    Woonplaats: Zwolle

    Van de week was het geluid van mijn philips tv vervormd tot een zware mannenstem. Paniek sloeg toe, moet ik nu een nieuwe tv kopen. Al googelend kwam ik op deze zaak terecht. Mijn klacht verwoord en via de mail was de oplossing heel simpel zelf te verhelpen. door stekker eruit en even later er weer in te stoppen: de harde reset.
    Ik vind deze manier zeer prettig en werd adequaat geholpen. Mijn dank.

  28. Peter Courage schreef:

    Merk: Philips
    Model: Aurea 37PFL9903H/10
    Woonplaats: Nieuwstadt

    Tv werkt weer als vanouds.
    Chip vervangen, snelle professionele service.
    Super!!

    Peter Courage

  29. HJ schreef:

    Merk: philips
    Model: 37PFL9604H/12
    Woonplaats: Doorn

    Uitstekende reparatie was bijna bijzaak, en in ieder geval als vanzelfsprekend. Prima!
    Boeiend gesprek ondertussen over de repareerbaarheid van TV’s.

  30. Hoeppe schreef:

    Merk:Sharp
    Model: LC-40LE820
    Woonplaats: Utrecht

    Mijn SHARP tv had geen voeding meer bij terugkomst van vakantie.Fabrikant gebeld herstellen tussen de 4 en 500 euro.Via google bij Verhagen gekomen en zeer correct behandeld.Na 3 dagen gerepareerd voor 175 euro.Zeer tevreden een aanbeveling.

  31. Kris schreef:

    Merk: Philips
    Model: Essence 42PES0001
    Woonplaats: Den Haag

    Echt klasse service !!!
    Tv binnen een kwartier weer helemaal als vanouds !
    Zeer betrouwbaar en ook nog een paar goeie tips gehad.
    Ontzettend bedankt Avio-Hagen !!!!!

  32. B.Smits schreef:

    Merk: Philips
    Model: 32PFL8404H/12
    Woonplaats: Rotterdam

    Heel goede service en goed gerepareerd voor de afgesproken prijs

  33. Wen van Ham schreef:

    Aanrader die albert hagen!

    Na blikseminslag bij de buren en meerdere huizen waren getroffen, een na effect paar dagen op mijn samsung led tv, met meerdere appartuur
    met geluk dat deze dezelfde dag nog gerepareerd werd met nieuw moederbord en wifimodule, plus geeft hij ook nog een jaar garantie op zijn geleverde hardware 🙂
    TV draait weer vanouds 😉

    Hoop dat de verzekering ook zo snel is.

    • Tom vd veen schreef:

      Merk: Samsung
      Model: UE40ES6100W
      Woonplaats: Leeuwarden

      Wat een super snelle service,goede afspraken gemaakt zodat je weet waar je ongeveer op kunt rekenen, een echte aanrader , nogmaals bedankt

  34. K. Mulder schreef:

    Geachte heer Hagen bedankt voor de reparatie vandaag van ons 4 jaar oude Samsung LCD tv.

    TV STUK; KOOP NIET DIRECT EEN NIEUWE. U KUNT HONDERDEN EURO’S BESPAREN.

    Bij drie leveranciers gevraagd naar mogelijkheden om de tv te repareren en alle drie kwamen met hetzelfde antwoord, nl u kunt beste een nieuwe tv kopen aangezien de reparatiekosten dermate hoog waren dat voor bijna hetzelfde geld een nieuwe tv kon worden gekocht.

    Achteraf gelukkig dat we dit niet direct hebben gedaan. Via google kwam ik bij Avio-Hagen in Lelystad terecht.
    We zijn bijzonder tevreden met de reparatie en de wijze waarop de reparatie vandaag bij ons thuis werd verholpen.
    Bovendien was de prijs conform de afspraak.
    Een aanrader voor iedereen die problemen met zijn televisie heeft.
    Nogmaals dank.

    Mvg
    Kees Mulder

    PS: Dit bericht heb ik ook geplaatst op facebook en twitter.

  35. Inge Verhoeven schreef:

    Erg blij met het vakmanschap van avio-hagen!
    Onze philips tv viel al enkele weken na een paar minuten tv kijken uit. Pas als we de stekker opnieuw in het stopcontact staken, ging hij weer aan (maar viel daarna dan steeds sneller uit).
    Klantenservice van philips gaf aan dat update van de software zou moeten helpen; geen resultaat. Het probleem zou dan mogelijk bij de provider (telfort) liggen. Ook zij adviseerden een update van het hdmi kastje; zonder resultaat. Ook een nieuw hdmi kastje bood geen soelaas.
    Toen maar gaan zoeken op internet naar een tv reparateur die aan huis komt. De dag na het versturen van mijn aanvraag/mail kwam Albert Hagen in de avond al langs en heeft de tv in 20 minuten gerepareerd. Er moest een chip in het moederbord vervangen worden.
    Super service, super snel geholpen, en tv doet het weer helemaal prima! Erg blij met deze service dus! En ook geen gesleep met tv terug naar mediamarkt, opsturen e.d, maar gewoon service aan huis. Ik raad de service van avio-hagen dus zeker aan bij een defecte tv!

  36. anita bastings schreef:

    heb een lg tv opeens geen beeld maar wel geluid toen maar op google gaan zoeken kwam ik terecht bij tv reperatie service nederland gisteren kwam albert hagen toen ik zag dat hij de hele televisie uit elkaar haalde had ik wel zoiets van komt dat wel goed maar probleem gevonden led verlichting was kapot en gelukkig kon hij het maken echt top en een hele goede service een ander had waarschijnlijk gezegd sorry maar is niet meer te maken dus ben een heel tevreden klant en zal bij iedereen aanraden om bij albert hagen te gaan voor reperaties

  37. gealekuperus schreef:

    Onze Samsung had een veel te donker beeld, terwijl de helderheid op 100% stond. De kleuren waren ook niet om aan te zien. Via Google op Avio-Hagen gekomen. Bij de revieuws las je alleen maar tevreden berichten. Offerte was na een dag binnen en deafspraak werd gemaakt. De tv ging open, er werd een kaart uit gehaald, maar niet vervangen, hij werd gerepareerd. De tv doet het weer als nieuw.
    AVIO-HAGEEN, een AANRADER!

  38. Hans Taverne schreef:

    Aanrader!
    Na onze vakantie gaf onze tv ineens ‘negatief’ beeld.
    Kwam op de site van Avio-Hagen terecht en had via het stappenplan zeer snel een offerte in huis en een paar dagen later had Albert onze TV voor € 135 gerepareerd.
    Klasse

  39. Mathijs schreef:

    Had al bijna een nieuwe TV gekocht, maar kwam via Google op deze website.
    Onze Philips TV 42 PFL 8404 van ca. 6 jaar oud deed niets meer. Kan eigenlijk niet Philips!
    Gelukkig weer snel en vakkundig gerepareerd!

  40. Bert schreef:

    Vakmanschap!!
    Na telefoontjes naar Loewe zelf, een “monteur” van Expert (die na 15 minuten drukken op de afstandbediening weer vertrok zonder oplossing van het probleem, maar wel € 45 in rekening brengt zonder dit vooraf te melden), contact opgenomen met avis-hagen.
    Zelfs via de mail werd aangegeven dat, op basis van mijn info, het probleem opgelost zou kunnen worden. Na 45 minuten is de TV deels uit elkaar gehaald, het probleem opgelost en TV weer in elkaar gezet en aangesloten.
    Ik kan niet anders zeggen dan “vakmanschap”, een verademing op een echte monteur over de vloer te krijgen, iemand die weet waar hij het over heeft.
    Het lijkt een loftrompet, maar dat is het dan ook! Thanks voor het oplossen van een probleem waar nog Loewe zelf, nog de leverancier van de TC (Expert) ook maar enig antwoord op hadden.

    • Carin schreef:

      Onze tv, Philips, vertoonde vlekken met nam op de gezichten. Albert kwam, wat een snelle service! Deze man heeft echt pas kennis en weet wat service is, echt geweldig. Wij bevelen hem ten zeerste aan.

  41. Roy schreef:

    De voeding van onze Samung LCD TV was stuk, waardoor de TV niet meer aan ging (alleen klikkend geluid van het relais te horen).
    We hadden al eerder goede ervaring met Albert/Avio Hagen, en hem daarom ook nu weer ingeschakeld.
    Ook dit keer naar volle tevredenheid: binnen een half uur vakkundig gerepareerd aan huis.
    De kosten waren zijn zeer acceptabel: 125 euro all-in en daar kopen wij geen nieuwe 46″ televisie voor.
    Super en zeer aan te bevelen!

  42. A.Berghuis schreef:

    Superrrrrr
    Gister tv stuk , aansluiting van de coax was af gebroken . vandaag vakkundig gerepareerd
    Na mailing prijs opgave 125 euro . komen ze voor thuis ook .
    echt een aanrader als je tv stuk is .
    en nog wat tips mee gekregen ook

    Groet`n ut Grunn

  43. Naomi schreef:

    Sinds drie weken een kapotte LG televisie. Hij ging niet meer aan. Dus wat iedereen zou doen. Contact opgenomen met LG. Tuurlijk konden ze mij helpen. Dus even later werd ik opgebeld door de technische dienst van LG. Dus ik leg nogmaals mijn probleem uit, wetende dat ze dit probleem vaker hebben gehoord. Maar nee het kwam hen niet bekend voor. Dus dat moesten ze eerst geld krijgen voor het onderzoek, vervolgens meenemen. Daarna twee weken wachten. Maar aan huis ho maar.. en dan niet te spreken over de prijs.. Daar had ik een nieuwe tv van kunnen kopen. Gelukkig leidde Google mij naar avio. Reviews gelezen, zeer positief en vervolgens een mail gestuurd. De volgende dag al antwoord. Zij herkende het probleem en konden deze aan huis reparen. En dat ook nog voor een goede prijs. Ik praat nu over een week geleden. Vandaag is Albert bij mij langsgeweest. En binnen een half uur is mijn televisie gerepareerd. Zeer goede service en garantie. Dus aub laat je televisie niet onnodig bij de dealer reparen. Kost veel geld en meestal proberen ze je een nieuwe aan te smeren. Laat je tv reparen bij avio en je hebt er nog jaren plezier van.

    Een zeer tevreden klant! =)

  44. Mike Tilly schreef:

    € 135,= All-In en thuis binnen 20 minuten gerepareerd.
    De bedoeling was na aanschaf van een nieuwe de defecte weg te gooien, maar via een tip toch maar een monteur laten komen en met succes en heel prettig een All-In prijs dus je weet waar je aan toe bent, Tip: een verlengde of extra garantie is vaak nog duurder.

  45. Chris Olthuizen. schreef:

    Philips tv ging miet meer aan, en natuurlijk net buiten garantie. Mail gestuurd naar https://www.avio-hagen.nl en de volgende dag al reactie met advies om Philips zelf te bellen voor een regeling. Gebeld met Philips, en na twee dagen kwamen zij met een goed aanbod voor een nieuwe tv met een bijbetaling waar ik tevreden mee ben.
    Uitstekende service van Albert, ga zo door.

  46. Ivonne Langen schreef:

    Wat moet ik, een nieuwe tv kopen. Echt niet.
    Mijn Samsung van meer dan 7 jaar had vreemde pastelkleuren, ik dus een tv winkel bellen.
    Zeggen ze dat het kapot is, en dat ik maar een nieuwe tv moest kopen.

    Even 3 weekjes aanzien, maat ik wilde geen nieuwe.
    Dus even op internet gekeken en ja hoor , AVIO Hagen, Albert Hagen doet veel tv reparaties en bijna alle mensen zijn blij met hem.

    Ik mail en bel Albert op een maandag, ja hoor donderdag kom ik richting Apeldoorn.
    Vandaag doet mijn tv het weer, en dat binnen een half uurtje.
    Top gedaan Albert, ik zeg het voort.

    Klasse.

  47. E.L.Leuwol schreef:

    Ja wat moet je er nog meer van zeggen als alles al gezegd is door andere mensen met dezelfde positieve ervaringen.
    In een woord GEWELDIG! Vrijdag 4 maart 2016 eind vd dag stappenplan ingevuld en zaterdag 5 maart 2016 om 10:00 uur offerte per mail ontvangen met mogelijkheid om maandag 7 maart tussen 13:00 – 16:00 uur de reparatie thuis uit te voeren.
    Zo gezegd zo gedaan . Snel en vakkundig gedaan.

    Zal zeker dit bedrijf aanraden niet alleen voor vrienden , familie en bekenden maar aan iedereen, ook dat ze landelijke dekking hebben.
    Wil je gemak door niet te sjouwen met apparatuur en een goede service met een jaar garantie, dan ben je wel iets kwijt betreft de kosten maar dat is het zeker waard. Kosten was € 150,- all inn . TV bleef lang hangen bij het aanzetten voordat het beeld geeft. Voor dit geld hebben wij geen nieuwe tv.

  48. jolanda schreef:

    Nadat ik geen beeld meer had en wel het standby lampje brandde via internet contact opgenomen, gelijk prijsopgave gehad,en dezelfde dag al verholpen geweldig en niet duur,top bedrijf ga zo door Albert.

  49. Johan van der Ent schreef:

    Uw adres gevonden via internet.
    Duidelijke instructie hoe te handelen bij klacht(en).
    Hierop is snel gereageerd en aansluitend binnen een paar dagen gehoor aangegeven.
    Klacht was vrij gecompliceerd maar dankzij uw kunde c.q. ervaring uiteindelijk netjes opgelost.
    Bedankt voor de correcte service.

  50. Lenie Groenier-Koopman schreef:

    Een 10+ voor Albert Hagen. Heeft mij uitstekend telefonisch geholpen en advies gegeven. Belde zelfs nog of het gelukt was. Chapeau!!!!!

  51. Peter van Montfoort schreef:

    Snelle en ter zake doende e-mail reacties, zelfs als die leiden tot afhandeling door derden. Complimenten!
    Gevonden op internet, aanbevolen bij vrienden.

  52. Maandagavond gaf onze 5 jaar oude Samsung LED de geest na een knetterend geluid. Geen beeld, geluid en zelfs geen standby lampje. Tv gekocht op internet. Waar laat je deze repareren. Dan maar Googelen op TV reparatie Coevorden of Emmen. Kwam ik op de site van TV reparatie service Nederland. Is dit betrouwbaar?? Dinsdagmorgen toch maar even een mail gestuurd met de klacht. Dezelfde dag een mail terug met een afspraaktijd. Hij kwam vrijdagmiddag rond de afgesproken tijd. Binnen een uur was hij aan huis gerepareerd. Nieuw printplaat geplaatst en we kunnen weer alles met de TV doen. Super en dat voor 150 euro inclusief uurloon en voorrij kosten.
    Ik zal dit adres bij iedereen aanbevelen.

  53. Georgette schreef:

    Vanochtend snel en vakkundig mijn tv’tje weer back on running!! Ben er blij mee. Top service!

  54. M.noordam schreef:

    Wij zijn net fantastisch geholpen per telefoon.
    Hartelijk dank.

  55. René Visser schreef:

    Na probleem met Samsung tv (zwart beeld) opzoek naar reparatie service.Kwam via zoeken op internet bij deze site terecht.
    Na het per email doorgeven van probleem kreeg ik al snel reactie waarin een voorlopige diagnose werd gesteld en prijsopgave.Na akkoord afspraak gemaakt.De heer Hagen kwam ruim binnen de afgesproken tijd en heeft donderdag 28 Jan. tv snel en vakkundig gerepareerd.Kan niet anders zeggen dan dat we heel erg tevreden zijn, wat een snelle en goede service zal deze zeker aan anderen aanbevelen.

  56. Leo en Tiny den ouden schreef:

    21 -1-2016 , Na uitleg en Prijsopgave, is Onze Samsung TV is vandaag perfect gerepareerd door ALBERT DE SPECIALIST , was mooi op tijd wat afgesproken was en stelde zijn eigen keurig voor,
    gaat direct aan de slag en na een kwartier was onze TV weer perfect , Albert is een echte aanrader voor Tv Reparatie, Dit bedrijf houden we nu aan voor als er weer iets met de tv is.

  57. Frans schreef:

    TV Samsung starte niet meer op. vooraf duidelijk van Albert een prijsopgave gekregen mbt de reparatie data en tijden. Reparatie snel en vakkundig uitgevoerd. Top service!

  58. familie Bakker schreef:

    vandaag is onze TV perfect gerepareerd door ALBERT DE SPECIALIST deze man weet waar die mee bezig is
    en binnen de tijd die doorgemaild was en ook de prijsopgave klopte kortom een prima adres

  59. Koos Waldram schreef:

    Gisteren is onze tv gerepareerd door Albert en ik kan niet anders zeggen dan deze man weet waar hij mee bezig is. Komt binnen (precies binnen de tijd die hij van tevoren al bij de vrijblijvende prijsopgave had aangegeven) stelt zich keurig voor en gaat direct aan de slag. En slagvaardig gaat hij aan de gang met printplaten en condensators en binnen afzienbare tijd deed de tv het weer als vanouds. Dit bedrijf houden we nu aan voor als er weer iets met de tv is.

  60. FB schreef:

    Afgelopen maandag ineens zwart beeld met alleen nog geluid op onze Samsung TV. Via wat zoekwerk op internet op deze site uitgekomen. Volgende ochtend een e-mail gestuurd. Binnen een uur volgde een reactie met (voorlopige) diagnose, prijsopgave en afspraakvoorstel. Dag later is de reparatie succesvol uitgevoerd en kunnen wij weer TV kijken.

    Kortom dit bedrijf is een echte aanrader. Het is goed dat er nog steeds bedrijven bestaan die tegen een redelijke prijs reparaties uitvoeren. De garantie van 1 jaar op de reparatie vind ik een bewijs dat zij ook zelf vertrouwen in hun werk hebben.

  61. Monique schreef:

    Goedemorgen Alberto,

    Onze televisie doet het weer als nieuw! Ontzettend bedankt voor je goede en snelle service!

    Groetjes,
    Monique
    IJsselstein

  62. bredemeijer schreef:

    Via de website kwamen wij met Albert in contact.
    Albert is zeer volhardend geweest bij het verkrijgen van onderdelen om onze TV toch gerepareerd te krijgen, waarvoor hulde.
    Tijdens het proces heeft hij ons regelmatig per mail van diens vorderingen op de hoogte gehouden.
    Waardering wat ons betreft cijfer 9,5.
    Van harte aanbevolen.

  63. Gerard Visser schreef:

    Via de mail het probleem van de smart-tv doorgegeven. Albert stuurde een link met een nieuwe update van de tv, en vroeg om eerst eens de update te installeren. Probleem was meteen opgelost. Albert bedankt voor je gratis advies.

  64. Mw. C M W van Vliet schreef:

    Ik kreeg gisteren van monteur Albert een hele goede TIP. Mijn TV had schade was aan de binnenkant voor een gedeelte verbrand en kon niet meer gerepareerd worden. Monteur Albert heeft foto’s gemaakt en gaf de raad om contact op te nemen met de inboedel verzekering. Had daar zelf helemaal niet aan gedacht en heb dit gedaan en ik krijg de nieuw waarde van de tv vergoed. Zonder die TIP had ik dit nooit gedaan. Ben ook zeer tevreden over de vriendelijke behandeling en uitleg!!!

  65. Sheila Francl schreef:

    Bijzonder snel en vakkundig. Gerepareerd binnen het bedrag dat was afgesproken.

  66. jan roeleveld schreef:

    wat een service helemaal top iets langer als een 1 jaar geleden was mijn tv stuk en gerepareerd. En nu weer het zelfde ik dacht shit geen garantie meer maar niks is minder waar mijn tv is weer netjes KOSTELOOS gerepareerd.

    EEN WARME DOUCHE VOOR AVIO-HAGEN

    thnx Albert

  67. D M Storm schreef:

    ben via de mail met Hagen in contact geweest heeft mij uitstekend verder geholpen ,al was het maar
    via een link

  68. Fam vd Burgt schreef:

    volgens afspraak nadat Albert het door hem bestelde onderdeel had ontvangen en waarbij hij regelmatig contact met mij onderhield wanneer hij daadwerkelijk zou komen is de ( grote zware plasma) TV door hem vakkundig gerepareerd en waarbij Albert ook nog een paar andere printplaten heeft voorzien van nwe soldeerpunten, zonder bijkomende kosten, wij zijn er blij mee omdat het best wel een dure maar zware grote TV is, het bedrag was van tevoren bekend zodat je niet word geconfronteerd met extra geld, en ook als hj zegt dat hij die dag langs zal komen, hij komt z,n afspraak na !!
    Een goede reparateur met verstand van zaken en betrouwbaar!!

  69. martien jimmink schreef:

    albert erg bedank,je had direct door wat er stuk was via de telefoon, daarna duurde het even voordat je de onderdelen had, de tv is weer perfect, erg bedankt

  70. Arnold Hamelink schreef:

    Eindhoven, vandaag 6-10-2015 is mijn Philips TV 42PF9831D/10 door Albert gerepareerd Module knoppen set vervangen. goede service en een hele schappelijke prijs. TV is afgeschreven door Philips Nederland BV Eindhoven daar er geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn. Maar Albert heeft de oplossing of vind een oplossing, geweldig.

  71. M.Brobbel schreef:

    WIJ WAREN HEEL BLIJ EN VERRAST OVER DE SERVICE EN DE PRIJS
    DIE ER VOOR BETAALD MOEST WORDEN NA DE REPARATIE VAN ONZE
    SAMSUNG TV.

    VOOR ONS STAAN JULLIE IN DE TOP 5….

    GEPLAATST OP 21 september 2015

  72. Bart Leij schreef:

    Strepen in het lcd paneel en een negatief beeld waren de klachten van mijn Philips Aurea tv. Vanwege de hoge kosten van onderdelen was het niet meer de moeite waard om te repareren werd mij verteld door meerdere experts…

    Toen kwam ik in contact met Albert. Hij heeft het toch voor elkaar gekregen om de tv te repareren, zonder onderdelen te vervangen, voor een fractie van de kosten. Echt geweldig en mooi om te zien hoe Albert te werk gaat. Een echte expert!

  73. T.Muschter schreef:

    Er word zeer snel gereageerd op het probleem.
    Er word een vraag gesteld en daardoor kon ik het probleem al onderkennen.
    Zeer professioneel dus.
    Vriendelijke benadering, alle lof.
    Hele goede website.

  74. Jan schreef:

    Vorige week Philips tv gerepareerd door Albert.
    Netjes gebeld dat hij wat later zou komen.
    Print ter plaatse hersteld, tv werkt weer perfect.
    Maar goed dat er nog echte vakmensen bestaan.
    Bij diverse winkels konden ze hem niet meer maken voor een redelijke prijs.
    Albert bedankt.

  75. Richard schreef:

    Net bij mij geweest Albert heeft niet eens een multimeter nodig, de prijs stond vast zeer vakkundig gerepareerd.
    Bij een ongeval op de tafel brak de glasplaat,Albert heeft het zeer netjes geregeld hij is verzekerd na vaststelling dat het eigen risico te hoog was heeft hij de rep. voor niets gedaan en er geld bijgelegd voor een nieuwe glasplaat of tafel.
    Ik weet niets op te noemen wat niet correct is,een dikke 9 voor Albert.

  76. George Heeres schreef:

    Albert is recht toe recht aan , geen poeha, afspraak stipt en correct!
    Zeer gedreven in zijn werk. Gewoon een man die (weer) vertrouwen geeft!!!!!

  77. Marcel Stoeltie schreef:

    Reparateur gekomen, diodes geinstalleerd, keurig netjes allemaal, top-werk, deze staat in mijn adressenlijst……….

  78. Edger schreef:

    Vandaag is mijn Samsung plasma televisie gerepareerd door Albert. Na een kleine controle bleek het probleem toch wat ingewikkelder dan verwacht. Tv is ter plaatse keurig en snel gereageerd voor een hele schappelijke prijs. Albet heeft kennis van zaken en weet zeker waar hij het over heeft. Communicatie over de e-mail liep snel en een reparatieafspraak kon snel worden ingepland.
    Eerst met Samsung gebeld, maar die vroegen de hoofdprijs voor een reparatie.

  79. Maurice schreef:

    M’n Samsung LE3786BD LCD van bijna 7 met wit beeld / negatief beeld. Snel en goed gerepareerd. Werkt weer prima. Top!
    Albert heeft ook nog preventief wat onderdelen van de voeding vervangen.

  80. Mireille schreef:

    Vorige week is onze tv door Albert gerepareerd. Hij was netjes op tijd. De tv doet het weer perfect. kortom een aanrader !! Albert is een prettige man met verstand van zijn vak.

    mireille

  81. John Peters schreef:

    Toestel: Philips Essence 42PES0001D/10 uit 2009
    Beeld op ‘negatief’, nog wel beeld maar kleuren niet meer goed. Gekocht bij Mediamarkt.
    Mediamarkt gebeld voor reparatie. Kreeg enkele dagen later een rekening voor 0,00 Euro. Ze gingen het toestel niet meer repareren, economische levensduur verstreken. Het advies was ‘koop maar een nieuwe’.
    Daarna met Google aan de slag. Ik kwam snel tot de conclusie dat er eigenlijk maar een klein onderdeel van de TV stuk was, een chip op de t-con module. Daarna snel bij Avio-Hagen (Albert) uitgekomen. Prijsopgave gekregen, en een afspraak gemaakt. Na het vervangen van de chip doet mijn TV het weer als vanouds!

    In een woord geweldig!

    Prachtig om zien hoe Albert te werk ging, echt vakmanschap!

  82. Christjan Broere schreef:

    Ook ik ben vandaag (5 augustus) perfect geholpen door Albert Hagen. De Samsung uit 2008 functioneert weer als vanouds, maar ik voel me zwaar bedonderd door de “monteur”, die met grote stelligheid beweerde: “Einde verhaal, beeldbuis kapot”. Dankzij de vaststelling van Albert Hagen dat hij er van overtuigd was het toestel te kunnen repareren, ben ik weer in staat het toestel te gebruiken. Maar oei, oei wat worden we in al onze onwetendheid toch bedonderd door…………………………..
    Dit verdient eigenlijk een vermelding in alle consumentenrubrieken op tv, internet etc.
    Ik denk dat we Albert maar eens moeten vragen zijn zegje te gaan doen in “Radar”.

    Vriendelijke groet allemaal. Christjan

  83. henk a vd brink schreef:

    Ondanks herhaalde pogingen werd onze Salora niet gerepareerd.

  84. Gerry van Zijll schreef:

    Mijn zes jaar oude Samsung TV deed het gisteravond niet meer. Vanochtend gebeld met Avio-Hagen. Kreeg een vriendelijke en naar later bleek een kundig iemand aan de telefoon. Hij heeft mij via de telefoon geholpen en mijn TV weer aan de praat gekregen. Als dat niet was gelukt zou er morgen al een monteur komen. Super snelle service dus. Hulde!!!!nn1

  85. I. Solleveld schreef:

    Onze tv gaf er na het afhalen van de stroom er helemaal de brui aan. Vanmorgen vroeg kwam meneer Hagen bij ons lang en binnen 20 min. werkte hij weer helemaal perfect! Het leek wel een pitstop: zo snel als hij was gekomen, was hij ook weer weg. Met een geweldig resultaat! En wat is het fijn dat hij aan huis komt. Geen gedoe met extra mankrachten regelen om de tv bij een winkel te krijgen. Een absolute aanrader!!

  86. Bart schreef:

    Ook gelukkig Albert gevonden voor onze defecte Philips van 8 jaar oud. Deed niets meer. Erg tevreden en zou iedereen aanraden eerst reparatie te overwegen. Bedankt nog Albert voor je nette en correcte service

  87. ACC Van den maagdenberg schreef:

    Wij hebben een philips aurea heb toen Albert gebeld uitgelegt wat het probleem was hij kon gelijk zeggen wat er loos was.ze konden diezelfde dag nog langs komen met vooraf een prijsopgave. Albert heeft het netjes opgelost en diezelfde dag konden wij alweer TV kijken.we zijn tevreden met deze goede en snelle service.

  88. Loes van der Laan schreef:

    Onze Philips Essence uit 2009 gaf plotsklaps uiterst merkwaardige kleuren en vlekken te zien. Mediamarkt servicebalie herkende dit beeld totaal niet en adviseerde ons om geen geld meer uit te geven aan een toestel uit 2009 !! Aanschaf van nieuw was dus het advies, want ja een toestel gaat maar zo’n 6 jaar mee en is dan toe aan vervanging. Maar gelukkig kwamen wij wonderdokter Albert Hagen op het spoor en door zijn supersnelle, betrouwbare service aan huis voor het bedrag van 135,00 – met ook nog 1 jaar garantie – is onze TV weer als nieuw!
    Albert, bedankt : wij zijn supertevreden customers.

  89. Rob Sadijo schreef:

    Na 8 jaar intensief gebruik, ging mijn LCD-TV spontaan op zwart; hartstikke dood dus. Op internet gezocht naar TV reparateur en kwam bij Albert Hagen uit Lelystad terecht. Mijn oude Philips LCD TV staat nu NIET meer op zwart, de TV beelden zijn weer als vanouds. Daarom zeg ik tegen mijn kinderen, familie, vrienden en kennissen “Is je LCD stuk?, doe hem nog niet weg”, neem contact op met Albert Hagen. Hij geef je een duidelijke en eerlijke offerte vooraf, je TV wordt aan huis gerepareerd en hij geef je een reparatie garantie van een (1) jaar. Ik ben er best zeer tevreden mee met de service van “TV Reparatie Service Nederland”, Albert Hagen uit Lelystad. Dank je wel Albert, top man.

  90. JanF schreef:

    Fantasische service.
    Zondag via internet storing (negatief beeld Samsung tv) gemeld. Maandag afspraak per mail ontvangen en dinsdag binnen afgesproken tijd was de man er. Reparatie duurde half uurtje en tv speelt weer als vanouds met haarscherp, prima beeld. Én voor de afgesproken prijs. Alle lof !!!

  91. Ruenna schreef:

    Met één woord, GEWELDIG!
    Mijn TV reageerde niet meer op m’n afstandsbediening. Ik had al van alles geprobeerd. Op internet gezocht, nieuwe afstandsbediening gekocht zelf 100.000 dingen geprobeerd. Uiteindelijk via de mail geholpen en het koste niks!

  92. albert schreef:

    Conclusie (waarschuwing voor de verkoper)

    De verkoper van een TV moet zich bewust zijn van het volgende:

    De consument mag er vanuit gaan dat de informatie die de verkoper van producten geeft, juist is.
    Is dit niet het geval? Dan kan de verkoper hierop worden aangesproken.
    Verkopers moeten eerlijke, goede en juiste informatie geven.
    Verkopers zijn ook verantwoordelijk voor de informatie die de fabrikant, producent of importeur geeft over het product.
    Als een verkoper tegen de klant zegt dat een tv niet meer gemaakt kan worden en dit bepaalt zonder de tv te onderzoeken, verstrekt hij u misleidende informatie.

    Meer informatie over het verstrekken van verkeerde en misleidende informatie vind u op:

    https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/verkeerde-misleidende-informatie-gehad-over-product

    Albert Hagen

  93. Karel Abbriata schreef:

    Onze 7 jaar oude Philips TV gaf plotseling een vreselijk beeld met veel te rode en donkere kleuren. Onze lokale TV reparateur -van Ast- gaf ons het advies om een nieuwe TV te kopen want de Philips tv was “niet meer” te repareren en hij kon ons wel een LG TV leveren voor € 455. We moesten vooruit betalen zonder ook maar iets van de TV te hebben gezien. Doordat we wel een beetje TV verslaafd zijn,zijn we met de vooruitbetaling akkoord gegaan en een dag later stond dan de LG TV bij ons in de woonkamer.We vonden het wel een lelijk ding met gekke poten maar het beeld was tenminste acceptabel. Gelukkig waren we wel zo slim om de oude Philips TV te behouden want van Ast was al van plan om de TV mee te nemen als “waardeloos materiaal”. De volgende dag type ik op mijn browser in:
    TV reparatie voor een Philips TV en we komen terecht bij de heer Hagen uit Lelystad die ons een aantrekkelijke prijs aanbood en 2 dagen later de TV bij ons thuis kwam repareren. Hij moest slechts een miniscuul dingetje vervangen en de kleuren waren weer als vanouds. Nou ben je bij ons al gauw een een TV reparatie tovenaar maar Anton Hagen spant bij ons de kroon. Dus een wijze les geleerd: Ga nooit in zee met een lokale TV reparateur of handelaar die alleen maar aan zijn eigen belang denkt en je dus nooit de weg zal wijzen naar het internet. Voorlopig zitten we met een schadepost van € 300. Nu zullen we dit wel overleven maar je zal toch maar bijvoorbeeld een bij -stands moedertje zijn? Bedankt Anton, je bent een kanjer!

  94. f pietens schreef:

    ik heb gisteren de tv van mijn dochter opgehangen en hij deed vervolgens niets meer…
    en dat ook nog even op haar verjaardag , voelde me erg rottig er over helemaal daar ik niet zomaar een andere kan kopen . ik heb toen hierheen gebeld en de boel uitgelegd ,
    hij vertelde mij dat onder de tv een heel klein knopje zat en die waarschijnlijk uit is gedrukt .
    in plaats van langs te komen met een neppe reparatie voor geld zoals veel wel zouden doen!!!
    ik heb dit bekeken met mijn dochter en ja hoor hij doet het weer . super!!!
    ik was er vanzelf nooit achter gekomen .
    dus bij deze een 10 voor wat betreft aardig snel en eerlijk gedrag !!!

  95. Ad Matthijssen schreef:

    Geweldige kundige, aardige TV Monteur, met een super snelle service en nakomen van de afspraken en niet in de laatste plaats goed betaalbaar.
    Albert bedankt voor de snelle service je bent een topper!!!!!

  96. PG.Lodder schreef:

    Betreft reparatie Philips 37pfl 9604H/12 op 6 Mei 2015
    Via internet terecht gekomen bij TV reparatie AVIO – Hagen
    Na hun stappenplan voor tv reparatie te volgen,kregen we een
    Prijsopgave,en de evt prijs als de reparatie niet kon worden uit gevoerd.
    De monteur Dhr Albert Hagen,kwam de tv aan huis repareren
    Na ± anderhalf uur,hadden we weer een perfect beeld
    Albert,bedankt voor de snelle en vakkundige reparatie.
    voor de mensen met een defecte tv
    Een echte aanrader,Vakkundig/Betrouwbaar,en een eerlijk advies!
    PG.Lodder
    Ermelo

  97. R. Zappeij schreef:

    Mijn Philips 42PFL7623D/10 had steeds meer tijd nodig om op te starten eb liet het tenslotte afweten. Zo dood als een pier. Philips een mail gestuurd aan klantenservice waarop een mail retour kwam met een volgnummer en binnen twee dagen antwoord. Toch maar even ge-Googled en direct op TV reparatie Service Nederland een mailtje geplaatst. De volgende morgen al een reactie en met datum en richttijd en vermoedelijke oorzaak n.a.v.mijn klachtomschrijving en bovendien de kostprijs. Vandaag heeft de heer Hagen een nieuwe voeding geplaatst want vermoedelijk zijn de 220 volt condensatoren gesneuveld (omdat de netspanning naar 230volt is verhoogd)hetzelfde euvel als in de Senseo koffie zetter. Mijn TV geeft weer beeld als vanouds. Ter plaatse gemaakt, in een woord een uitstekende service en van Philips klantenservice nog steeds niets gehoord. Die mogen een voorbeeld nemen aan Avio-Hagen
    Mvg
    R. Zappeij

  98. J Biesmans schreef:

    Onze Philips televisie vertoonde opeens slecht beeld en na enig onderzoek bleek de zogenaamde T-Con bosrd stuk te zijn. We hadden de TV eind 2009 gekocht bij de MediaMarkt in Maastricht en de reparatie afdeling schatte het herstel in op een slordige Eur 300, kortom economisch total loss. Vervolgens adviseerde ook de verkoper om toch maar een nieuw toestel aan te schaffen, want de huidige toestellen hebben nog eenaal een levensduur van circa 5 à 6 jaar. Nou, dat was nieuwe informatie voor mij. ik mocht dus al in m’n hoandjes knijpen dat ons toestel ouder dan gemiddeld was geworden, terwijl de TV niet eens het hoofdtoestel was. Hoeveel uur kijk je no paar jaar op je slaapkamer per week? Kortom, ik meende toch op zoek te gaan naar een fatsoenlijke reparateur en kwam uiteindelijk uit bij de heer Hagen. Hij repareerde het board ter plaatse aan mijn bureau met een vergrootglas, soldeerbout en vervangende chip. Alles bij elkaar 45 minuten, en het beeld is weer super. We zijn echt tevreden, korte doorlooptijd ondanks dat we in Maastricht wonen en er is ook nog sprake van 12 maanden garantie op hetgeen wat gerepareerd is.
    Met vriendelijke groet,
    John Biesmans

  99. Kees Hermanides schreef:

    Na het invullen van het ‘Stappenplan voor TV reparatie’ kreeg ik al gauw een antwoord wat de diagnose was
    en wat de reparatie zou gaan kosten.
    Afspraak gemaakt en bij het huisbezoek werd de betreffende SMD vervangen, iets waar ik niet aan begin en gezien de handigheid waarmee Albert dit deed liet ik het dan ook graag aan hem over.
    TV speelt weer perfect!

  100. Erik Ketting schreef:

    Los van de reparatie, Samsung lcd-tv met een niet werkend beeld, geeft Albert een duidelijke en eerlijke review van je probleem. Probleem technisch opgelost en heeft in de tijd dat hij hier was de instelling van de tv zo aangepast, zodat beeld/geluid weer strak en mooi werd en de tv weer als nieuw. Absoluut een topper.

    Bij de vraag, stuur ik hem door naar mijn vrienden/kennissen, dan zeg ik volmondig ja.

  101. Jacco Edelman schreef:

    Geen reparatie, maar toch goed advies ontvangen.
    Mijn Philips 21:9 (58PFL9955) gaf een knipperend aan/uit led. Hierna kreeg ik heel kort goed beeld en geluid. Maar na een harde tik viel beeld en geluid weg en verscheen een zwart beeld. Soms kwam daarna het beeld weer kort terug om daarna weer weg te vallen. Voeding, moederbord of mogelijk toch de buis zelf. Op aanraden van Albert toch contact met Philips opgenomen. Omdat het een tv van 3,5 jaar was en onderdelen niet op voorraad zijn (?) is een omruilvoorstel met bijbetaling gedaan. Dus vandaag naar de winkel om een nieuwe te selecteren. Nogmaals dank voor je goede advies. Met vriendelijke groet, Jacco Edelman te Hekelingen.

  102. A.Strutz schreef:

    2 april is mijn Philips tv gerepareerd aan huis. Super snel en we hebben weer beeld. Voor de prijs van repareren heb ik geen nieuwe tv dus iedereen aan te raden.

  103. Jonathan schreef:

    Gisteren mijn Ambilight TV aan huis klasse gerepareerd door Albert.

    Een service die je tegenwoordig maar weinig tegenkomt.

    TOPPIE…

  104. Paul Kleijnen schreef:

    Vandaag mijn Philips Ambilight gerepareerd weer helemaal toppie,en lekker aan huis,wat wil je nog meer

    Gewoon top service…kan ik alleen aanbevelen mensen!!!!!

  105. JANSEN REUSEL schreef:

    net gebeld heeft me geholpen via telefoon en me propleem opgelost .en vertelt wat ik moets doen bij me samsung smart tv .en heb nu een super beeld .dankjewel

  106. frank schreef:

    Meneer hagen net geweest top service me tv doet het weer normaal kan iedereen aanbevelen als je tv raar doet bel de heer hagen nog bedankt man

  107. Ron en Nellie schreef:

    Beste Albert en Anita

    Wat een service bieden jullie. Een en al lof hiervoor.
    Na een interne verhuizing, bleek onze plasma tv het niet meer te doen.
    Via google jullie site gevonden en formulier ingevuld,(zondagavond).
    Maandagmorgen,(gisteren dus) bij het krieken van de dag, had ik al een reactie van jullie kant.
    Gistermiddag belde je ons op en zei, dat je in de avonduren nog langs kon komen, maar dat je geen exacte tijd kon aangeven. Eeerder dan verwacht stond je voor de deur. Snel en vakkunddig heb je onze tv gerepareerd en daarbij nog bekabelingsadviezen erbij gegeven.
    Betalingen, contant of overschrijving. Reparatiebon, zoals afgesproken binnen een uurtje per mail verzonden.

    Mijn advies aan mensen, die een reparatie uit moeten laten voeren.
    Niet googlen maar Avio-Hagen onder je favorieten wegschrijven,

    Albert en Anita, nogmaals bedankt voor jullie geweldige service

  108. Wouter Kothuis schreef:

    Mijn 4 jaar oude Philips tv begon steeds meer strepen op het beeldscherm te vertonen. Na een lange en niet succesvolle toer bij de helpdesk van Philips (met diverse software updates) doorverwezen naar het door Philips geadviseerde reparatiebedrijf. Zeer klantonvriendelijk en onkundig behandeld. TV was niet te repareren. Daarop zelf oplossing gezocht en gelukkig Albert Hagen gevonden. Een echte vakman die mijn tv uitstekend en naar volle tevredenheid heeft gerepareerd. Een echte aanrader!

  109. Christine schreef:

    Kapotte TV. Maandag aangemeld, dinsdag gerepareerd.Geweldige snelle service. Albert Hagen hartelijk bedankt!
    Een echte aanrader.

  110. P. van Brakel schreef:

    11 januar1 2015

    Samsung tv klikte steeds aan en uit. Dinsdag gemaakt en hij doet het weer perfect. Goede service, een aanrader!!!

  111. Koopman schreef:

    Wat een geweldige service!
    Transparant en vakkundig. Een echte aanrader.

  112. Rob Bos schreef:

    Een groot compliment voor de heer Hagen.
    Wat een deskundigheid en een servicegerichte behandeling.
    Een aanrader voor iedereen die problemen met zijn tv heeft.
    Een zeer betrouwbaar adres.
    Nogmaals hartelijk dank.
    Met vriendelijke groeten,
    Rob Bos

  113. a.c.verheij schreef:

    Ik had iets verkeerd gedaan en ik belde, en kreeg iemand aan de lijn
    Die man loste via de telefoon het zo op, en zonder paniek, die man was zo rustig en kalm, dat je zelf er ook rustig van werd.
    Ik heb mijn montuur gevonden je staat in mijn agenda,beste man
    heeeeeeel haaaaaaaartelijk bedank en hele fijne feestdagen nogmaals hartelijk bedankt
    aat verheij

  114. Monique schreef:

    Zeer kundig…bijna op gevoel tv geopend en in één oogopslag gezien wat het euvel was. De reparatie zelf gebeurde zowat sneller dan het openen van de tv! Flexibel in het maken van afspraken, schappelijke prijs, kortom: superservice! Bedankt, tv loopt weer als een zonnetje!

  115. Ton en Karin schreef:

    Sympathiek, duidelijk in de afspraak, snel opgelost. Aanbevelenswaardig .

    • Hageman-Wijnands schreef:

      De Philips TV 47PFL9603D/10 waarvan één luidspreker defect was heeft de fa. Avio-Hagen perfect aan huis de reparatie verricht naar volle tevredenheid.
      Terwijl Philips en ASWO de defecte luidspreker niet meer konden leveren.
      Wij zijn zeer tevereden over de reparate en beoordelen de service, vriendelijkheid waarmee wij zijn gehoplen een 10.
      Wij raden eenieder, die problemen heeft met de televisie, kontact op te nemen met de Fa. Avio-Hagen wat een eerlijk en vertrouwd aders is.

  116. Toon Krens schreef:

    Beste Albert,
    wat een formidabele service van jou, en de rest van de crew, ook aan de telefoon super relaxt geholpen zondag 23 nov J.L een bericht geschreven via de site van avio-hagen, dat mijn TV LG32 PG6000 plasma niet goed opstarten, gister maandag 24 nov andwoort terug gekregen via de mail met een afspraak voor vandaag. TV binnen een half uur aan huis gemaakt avio-hagen is goed, vakkundig en servicegericht bezig.
    Echt een aanrader.

    MVG,
    Toon.

  117. E.W.D. Bouw schreef:

    Geachte heer Hagen bedankt voor de reparatie van ons 4 jaar oude Philips LCD tv.
    De leverancier probeerde ons een nieuwe tv te verkopen aangezien de reparatiekosten dermate hoog waren dat voor bijna hetzelfde geld een nieuwe tv kon worden gekocht. Achteraf gelukkig dat we niet direct hiermee inzee zijn gegaan en via internet bij Avio-hagen in Lelystad terecht kwamen.
    We zijn bijzonder tevreden met de reparatie en de wijze waarop de reparatie van het smd defect bij ons thuis werd verholpen. Bovendien was de prijs conform de afspraak €135,00.
    Een aanrader voor iedereen die problemen met zijn televisie heeft. Nogmaals dank.

  118. Jan te Harskamp schreef:

    Geachte Albert Hagen, Onze Philips TV 42PFL7404H/12 ging tijdens het kijken plotseling geheel op zwart, ook de signalering lampjes Aan/Uit en Stand-by deden het niet meer. Hiervoor een TV-monteur, uit Arnhem, laten komen “Hij vertelde, nadat hij de TV had losgeschroefd en doorgemeten, dat de printplaat met hierop de voeding defect was en dat hij hiervoor geen nieuwe printplaat kon bestellen bij Philips. Wij kregen het advies een nieuwe TV te kopen. Na, via E-mail contact, een afspraak gemaakt te hebben met Dhr. Albert Hagen is de TV bij ons thuis door hem na wat meet en soldeerwerk binnen ‘n half uur snel en vakkundig gerepareerd. Hij doet het weer als nieuw!!! Albert super bedankt !!! Met een vriendelijke groet van, Jan te Harskamp

  119. h van krieken schreef:

    zeer goede service. na 2 weken weer problemen en direct langs gekomen en probleem opgelost zonder extra kosten! !

  120. P. Kapteyn schreef:

    Het Klant belang staat zeker centraal!! Ook al ben je niet eens klant. Mijn TV starte niet meer op. Na het opvragen van de kosten van reparatie kreeg ik van de Firma Avio-Hagen de tip eerst de tv te voorzien van de meest recente software. En zie daar het werkt weer. Waar maak je dat nog mee!!

    Super gewoon.

  121. Kitty Ockhuijsen schreef:

    Super service, heldere en snelle communicatie . 3 dagen na de klacht online te hebben omschreven is onze tv inmiddels gemaakt en weer zo goed als nieuw.

  122. Roy schreef:

    De heer Hagen heeft onze Samsung LCD TV snel en kundig gerepareerd!
    Hadden dit probleem: http://www.youtube.com/watch?v=4zLVrdtx5mo
    Wel in mindere mate, want deed zich ca minuut voor en trok daarna weer weg.
    Uiteraard wel storend, dus top dat het nu opgelost is.

    Communiceert duidelijk vooraf en prijs is als afgesproken. Aanbevolen vakman!

  123. John van Reeuwijk schreef:

    Zeer betrouwbaar adres om de TV te laten maken. Zeer vlot onderzoek en direct het euvel gevonden. Goed overleg om de reparatie te doen en de voor en tegens daarvan. Bedankt voor de snelle hulp en meer dan goede service. Prijs kwaliteit zich verhoud zich bijzonder goed.

  124. Leon schreef:

    Samsung Plasma PS50B850 die op hol slaat qua volume en kanalen zoeker. Probleem naar behoren opgelost, ik was even bang dat het een onoplosbaar probleem zou zijn, maar hij doet het weer perfect !
    Top service !

    Bedankt.

  125. Jaquet schreef:

    Wij hebben een Philips Aurea uit 2008 en helaas hadden wij geen beeld maar wel geluid dus de TV weggebracht voor reparatie en na 4 maanden wachten eindelijk de TV terug met de mededeling dat hij niet meer gemaakt kon worden………….. op internet zoeken en kwamen toen bij Avio-Hagen op de site , gelijk een afspraak gemaakt en wat denk je binnen een half uur had dhr. Hagen onze TV weer gemaakt. Toppie onze complimenten.

  126. Gijs beths schreef:

    welgemeende en verdiende complimenten aan de heer hagen. Na invullen reparatievraag keurig antwoord gekregen met de tijdsafspraak en direct de kosten. Ik had gevraagd een kwartier van tevoren te bellen en ook daar werd gehoor aan gegeven. na een uurtje stoeien met de printplaten onder een loep en een microscoop werkt de Samsung weer als een nieuwe terwijl de elektronicazaak meldde dat er geen reparatie mogelijk was, alleen misschien door Samsung maar dan moest er eerst 112.00 euro op tafel komen en was er nog niets gedaan. Leuke bijkomstigheid is dat de heer hagen tussen neus en lippen door ook nog ff de printplaat van ons keyboard heeft gerepareerd en wel zonder er iets voor te rekenen. kortom chapeau en Klantvriendelijkheid inderdaad met de hoofdletter K. Gijs Beths

  127. Jonkers schreef:

    Best Albert,

    Graag wil ik u bedanken voor de prettige en snelle service.
    De televisie werkt weer perfect!

    Ook was mijn vrouw te spreken over u nette werkwijze.

    Nogmaals dank,
    Nishan Jonkers

  128. Paul Nieuwdorp schreef:

    Heel snel keurig antwoord ontvangen van Albert op mijn email.
    Albert is langsgekomen en de tv is vakkundig gemaakt. Kosten waren conform afspraak. Meer dan tevreden met de service. Albert bedankt!

  129. L.H. van der Graaf schreef:

    Albert bij ons langs geweest, keurig volgens afspraak en op tijd. Zou een T-con board worden vervangen. Na met een vervangend t com board te hebben vastgesteld wat er aan de hand was heeft Albert besloten het board niet te vervangen maar te repareren. Dit alles is keurig gedaan en tv doet het weer uitstekend. Had alleen verwacht dat de afgesproken prijs van €. 150,- voor een nieuw t-con board nu wel wat lager zou zijn nu het board niet vervangen maar gerepareerd is.
    Dit was echter niet het geval en heb zelf nagelaten hier op dat moment naar te vragen. Des al niet te min erg tevreden.

    • albert schreef:

      beste L.H de graaf,

      bedankt voor uw reactie,een nieuw tcon board is niet meer leverbaar bij philips,
      zou dit wel het geval zijn geweest waren de inkoopkosten al 210.00 euro geweest.

      hopende u hiermee antwoord op uw vraag te hebben gegeven.

      albert hagen

  130. can digici schreef:

    Beste,

    Onze tv geeft een solariserend beeld. Het betreft een Samsung lcd tv. kunt u dit repareren? En zo ja, wat zijn de kosten?

    Hartelijke groet,
    Can Digici
    06-24207799
    Hilversum

  131. R. Van Dorst schreef:

    Onze 4 jaar oude Philips had een bekend probleem met het Tcon board waardoor er een dianegatief beeld werd weergegeven. Albert heeft het snel en vakkundig gerepareerd. Al met al prima service aan huis voor een eerlijke prijs. Aanrader.

  132. w de jong schreef:

    snelle en vakkundige service van mijn samsung TV en voor nette prijzen toppie.

  133. Mark Remijnse schreef:

    Beste Albert,

    Nog bedankt voor de reparatie van onze vijf jaar oude Samsung LE37A656 A1F XXC. Reparatie van 26-03-2014 en doet het sindsdien weer als nieuw. Top service voor een goede prijs. AANRADER!
    Bedankt!

  134. Charlie schreef:

    Bedankt voor de goede service, de tv doet t weer als n nieuwe, bedankt Albert voor de goede en snelle hulp

    Grtjz Charlie

  135. Angelique Jenneskens schreef:

    Onze philips tv 42pf3605/12 van 3 oud ging niet meer aan. Winkel waar we de tv hadden gekocht vond dat we de tv maar moesten brengen. Tja beetje moeilijk op de fiets. Andere winkel wilde tv wel ophalen en maken maar helaas vlgs hun was onderdeel niet meer te verkrijgen. Hr Hagen was zo ontzettend aardig om te komen vanavond ondanks het feit dat onze woonplaats niet op de route lag. Binnen zeer korte tijd tv gerepareerd. Want hij had wel het benodigde onderdeel. Ik raad iedereen aan is je tv kapot niet moeilijk doen maar Hr Hagen bellen!!!! Ontzettend bedankt dat U vanavond kwam om de tv te maken. Ik had de hoop al opgegeven. Xxx

  136. Dhr.F.de Jong schreef:

    Geachte heer Hagen,
    Dank voor het repareren van mijn Panasonic Plasma tv.
    Ook wil ik u danken voor de nieuwe stekkerdoos welke ik van u kreeg
    toen u ontdekte dat in de oude stekkerdoos het probleem zat en niet
    in de tv.
    Zoals iedereen met lovende woorden al schreef op deze site kan ik iedereen deze firma en de heer Hagen aanbevelen als je tv het onverhoopt niet meer doet…
    Nogmaals hartelijk dank!…

    Met vriendelijke groet,
    Dhr.F.de Jong

  137. Richard Groennedaal schreef:

    Mijn Philips 42pes00001d/10 gaf ineens een raar beeld met een hoog contrast , na een mailtje heel snel contact om een afspraak te maken aan huis, gisteren de TV gerepareerd nieuwe T Con , weer super beeld.
    Vakman die weet wat hij doet, excellente service en voor een goede prijs.
    ben er erg blij mee
    Richard

    • Lenssen schreef:

      Hallo ik heb hetzelfde toestel en probleem.
      Wat zijn de kosten voor die reparatie geweest?
      Ik wil graag weten of het de moeite waard is, of dat ik een nieuw toestel moet kopen

  138. j.spiekerman schreef:

    mijn Sony lcd TV heeft sinds gisteren een wazig beeld en

    heeft allemaal veticale lijnen door het beeld met veschillende kleuren.

    SONY BRAVIA Digitaal Colour TV

    Graag een berichtje Hr Spiekerman

  139. E van Dijk schreef:

    Mn Philips 46 ” LCD ging niet meer aan.
    Binnen een half uur aan huis gerepareerd. Voor een redelijk bedrag.

    Geen opsturen (en inpakken + risico van beschadiging) en 2 weken wachten waar ik bang voor was bij Philips.

    E van Dijk
    Nieuwegein

  140. Patrick schreef:

    Na ff gezocht te hebben op internet , kwam ik op deze site terecht .

    Wij hadden roze figuren op onze Samsung tv , na contact te hebben gezocht via mail , daarna telefonisch kwam de monteur binnen 4 dgn , uurtje klussen aan de tv en hij is weer top in orde voor een zeer goede prijs ( 135 euro ) .

    Kortom zeer teveden !!

  141. Martijn van Vliet schreef:

    Onze Samsung lcd-tv ging niet meer aan. Beeld bleef zwart maar geluid was er wel.Via internet terecht gekomen bij Albert Hagen.
    Mail contact was snel gelegd en hadden ook snel bericht terug.
    Snel een afspraak gemaakt en onze tv doet het weer als vanouds.!!
    Terwijl ze bij Samsung zelf adviseerde om een nieuwe toestel te kopen, heeft Albert ons probleem verholpen. Thanks Albert.

  142. Nick Kramer schreef:

    Mijn beooordeling komt aan de late kant.
    Het betreft een rep aan mijn Samsung Led tv type UE40C87oo die iedere keer uitviel.
    Albert heeft hem keurig gemaakt ik kon de eerste week nauwelijks geloven dat het beeld niet op zwart ging.
    Ik kan een ieder Albert van harte aanbevelen gelukkig zijn er nog bedrijven (mensen) die wel een goede diagnose stellen en vervolgens een prima reparatie uitvoeren!
    Albert echt top bedankt!

    Vr Gr Nick

  143. Anton uit Appelscha schreef:

    Net voor de feestdagen ging onze TV op zwart. Er was nog wel geluid. Ondanks mijn inspanningen bij de plaatselijke winkels lukte het niet om het apparaat gerepareerd te krijgen.
    Na slechts een telefoontje met Albert Hagen die vanwege de reisafstand naar Appelscha niet kon komen, wist hij me precies het euvel te duiden (een defecte backlight inverter printplaat).
    Hij gaf met typenummer aan waar ik dat onderdeel kon bestellen. Voor nog geen € 50 is de TV weer als nieuw. Albert, mijn dank is groot: niet alleen omdat de reparatie is gelukt maar ook dat ik bij mijn echtgenote en de familie een flink aantal treden op “De Handige Jongensladder” ben gestegen!

  144. Anton Winia schreef:

    Goede morgen,

    Dank voor de adequate reparatie van mijn tv voor een redelijk bedrag,ben blij dat ik geen nieuwe tv heb aangaschaft,
    zoals door de mensen van BCC werd gesuggereerd.

    Vriendelijke groeten,
    Anton Winia

  145. Jackie schreef:

    Met dank voor je snelle reactie, zowel telefonisch als via email, na mijn melding dat ik een monteur zocht. En uiteraard dank voor de reparatie van onze TV.

    Het bedrijf waar we de TV hebben gekocht, moet nú nog terugbellen.

    Hoop je voorlopig niet meer nodig te hebben maar kan je zeker aanbevelen bij andere!

  146. Jacqueline schreef:

    Beste Albert, hartelijk dank voor de voortreffelijke wijze waarop je ons TV-probleem hebt opgelost. Wat wij zeer op prijs stellen is jouw eerlijkheid over de mogelijkheden en ook of de TV het nog waard is om gerepareerd te worden. De onze bleek ietsje moeilijker te repareren dan je dacht maar…. je hield vol en het is je gelukt. Tot nu toe genieten we weer van een – volgens ons ietsje helderder?? – TV-beeld. Overigens: de orgelmuziek heb ik nogmaals beluisterd vind ik prachtig. Heel hartelijk dank voor je eerlijkheid en goede zorgen. Jacqueline & echtgenoot.

  147. Henk van den Berg schreef:

    Beste Albert,
    Buitengewoon tevreden ben ik over uw aanpak. Bij het “googlen” kwam ik op uw website. Via de mail heb ik aan u door gegeven wat de klachten waren. U belde mij daarover op en toen was ik al min of meer overtuigd geraakt door uw kennis van zaken. Vanmiddag kwam u netjes op de afgesproken tijd en heeft u mijn Philips TV met ambilights van 5 jaar oud voorzien van een nieuwe inverteer en daarna deed de tv het weer als vanouds. Na drie kwartier had u de reparatie verholpen.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over uw deskundige aanpak. Hartelijk dank voor uw eerlijke en gedegen aanpak en zeer goede service.
    Ik zal uw naam onthouden en bij familie, vrienden en kennissen aanbevelen.
    Veel succes met uw bedrijf.
    Met vriendelijke groet, Henk van den Berg

  148. Dennis schreef:

    Ik had een knipperende Samsung LCD TV 46 inch. Perfecte afspraak geregeld, keurig op tijd.
    Albert heeft de TV vakkundig ontleed, en vertelde dat hij nog een paar dagen kon knipperen, en als het aan zou houden had hij al aangeboden een andere oplossing te vinden.
    De TV heeft nog 2 weekjes een aantal keer geknipperd maar werkt nu weer helemaal naar behoren.
    Albert zijn service is fenomenaal, ouderwetse perfectie!!!

  149. M. Hulst schreef:

    Moest van mijn vrouw een reactie plaatsen omdat Albert zo vakkundig zijn werk heeft geleverd geheel volgens afspraak. Bij deze dus! Niets dan lof, volgens afspraak de prijs betaald en een werkende TV. Dank je Albert!!

  150. Michel schreef:

    Zeer goede service. Rond 13:00 een mail gestuurd met daarin mijn klacht omschreven , binnen een uur een reactie ontvangen met daarin duidelijke afspraken. Diezelfde avond werkte alles weer zoals het hoort en voor de afgesproken prijs. Albert is echt een vakman die weet waar hij het over heeft. Zeker een aanrader.

  151. Cobien en Okko Jager schreef:

    Beste Albert. We willen je nog bedanken voor de goeie en snelle service die jij aan ons hebt verleend! Hartelijk bedankt.
    We hebben reeds het geld terug ontvangen van de verz. En een nieuwe Tv besteld!

    Groetjes Cobien en Okko Jager.

  152. J.Kramer schreef:

    Mijn toestel was snel en goed gerepareerd. Top

    • Jeroen Holman schreef:

      Gisteren om 16.00 gemaild dat de tv het niet meer deed en dezelfde avond nog is die vakkundig door Albert gemaakt. Met een soldeerbout 6 of 7 nieuwe onderdelen op de printplaat en na ruim een uur doet hij het weer als vanouds, en voor de afgesproken prijs van 125 euro. Overigens drinkt Albert zijn koffie op de goedkoopste manier, en zonder koekje, altijd handig om te weten.

  153. Ivan schreef:

    Bedankt Albert
    Top service, netjes aan huis gerepareerd..scheelt hoop gesleep met toch wel grote TV.

    Aanrader !

  154. Gerrit van der Kamp schreef:

    Hoi Albert,
    wat een perfecte service, maandag ochtend het probleem aan jou gemeld via de website binnen het uur een proforma,
    woensdag al gerepareerd, en op de afgesproken tijd,

    geweldig bedankt, klasse.
    Gerrit

  155. albert van der helm schreef:

    Wel wat een service op 15 april 2013 een mail gestuurd met de klacht van mijn Samsung LCD TV, snel antwoord en vandaag 19 april 2013 gerepareerd naar volle tevredenheid.
    Iemand die verstand van zaken heeft goed snel en vrij snel klaar en weer een werkende LCD TV.
    Mocht er ooit nog een keer een probleem optreden dan weet ik zeker, wordt weer Albert ingeschakeld.

  156. Rogier Voet schreef:

    Mijn Samsung LE37M86BD heeft Albert perfect gerepareerd

    Om de zoveel tijd bleef het onderste helft van het beeld hangen. Dat beeld bleef dan staan, terwijl een kleine bovenste strook het beeld wel gewoon doorging. Na een paar seconden kwam het beeld dan weer terug.

    Er was goede communicatie vooraf, over het probleem. Een nette kostenopgave en de reparatie ging zeer goed.

    Als ik de TV naar Samsung had gestuurd, dan was ik waarschijnlijk 2 weken kwijt geweest, waarbij het nog maar de vraag is of ze de TV hadden kunnen repareren.

    Als Albert de TV niet had kunnen repareren dan had ik een nieuwe TV moeten kopen (en dat is toch weer een flinke investering).

    Kortom een zeer tevreden klant.

  157. Goosens schreef:

    Plasma tv 63 inch reparatie

    Super Snelle en Zeer Goede Vakman!

    Ook ik heb eerst gebeld en het probleem geprobeerd uit te leggen aan de telefoon, onze tv wou niet meer aan en gaf een klikkend geluid, en de gegevens van de tv doorgegeven.

    Waarop ik iets later terug werd gebeld, eventueel zou op dezelfde avond nog een onderzoek en eventuele reparatie uitgevoerd kon worden aan onze 63 inch Samsung Plasma tv.

    Wij hebben deze reparatie ook meteen laten uitvoeren door deze meneer die zijn vakkennis niet onder stoelen of banken steekt! Al 25 jaar zit hij in het vak, dus hij weet waar hij het over heeft.

    Hij ging pas weg toen het euvel inderdaad verholpen was! Wat een topper!

    Ga niet rondneuzen op google, maar laat een expert zoals deze man uw tv nakijken, u krijgt er geen spijt van, onze tv werkt weer als nooit tevoren, we zijn helemaal blij!

    Heel heel erg bedankt,

    Met vriendelijke groet, Fam Goosens

  158. A te Nijenhuis schreef:

    Gisteren ge emaild dat me lcd tv een voedingprobleem heeft en de volgende dag gekomen en binnen 20 min klaar!

    echt een topservice ik raad iedereen hier aan!

  159. Monica schreef:

    Goede service, snel en betrouwbaar.
    Super geregeld.

  160. Mike schreef:

    In ruim een half uur prima aan huis gerepareerd, Goede service. Albert doet wat hij belooft, kan het iedereen aanbevelen.

  161. Remco schreef:

    2 weken geleden een mail gestuurd, vrijwel direct antwoord, gisteren bent u langs geweest, reparatie snel en correct uitgevoerd…
    Top Albert, echt zeer tevreden!!!

    Groetjes uit Katwijk!!

  162. Na wat speurwerk op zondag 13/1 te recht gekomen op jou site.
    Heb de reparatie aangemeld vrijblijvend en tot mijn grote verbazing had ik binnen 1 uur reactie (op zondag). Top.

    Vervolgens afspraak met je gemaakt en jij kon de TV de zelfde dag nog komen ophalen/repareren. Dit werd dinsdag 15/1 omdat ons dat beter uitkwam.

    Jij was op de afgesproken tijd ter plaatsen en binnen 1 uur had je onze TV weer werkend. Wat mij erg aantrok was jou eerlijkheid. Wij hadden afgesproken een bedrag All-In waar wij mee akkoord zijn gegaan. Na reparatie gaf jij aan dat dit bedrag lager werd. Vele bedrijven geven dit niet aan. Maar jij wel. Echt super.

    Kan ook niet anders zeggen dan onderstaand!

    Voor iedereen die een werkende TV wil (Zakelijk of Privé)kan ik Albert echt adviseren. Hij is: Eerlijk, accuraat, precies en kundig.

  163. Ed en Irene schreef:

    Afgelopen vrijdag is onze televisie gerepareerd en kunnen we weer probleemloos kijken. Een en ander was supersnel geregeld via de website, afspraak is zo gemaakt. Grote klasse!
    De allerbeste wensen voor 2013.
    Ed en Irene

  164. Bart Sol schreef:

    Vrijblijvend een reparatie aangemeld voor mijn Samsung TV.
    Snelle reactie ontvangen met nadere vragen na beantwoording
    probleem in samenspraak met Albert opgelost.
    Echt fantastisch, hier zelf wekenlang mee zitten “rommelen”.
    Albert ga zo door,
    groet,
    Bart

  165. H. Korving schreef:

    Het is al weer even geleden, maar bij ons doet de LCD ‘t ook weer!
    Top service, netjes aan huis gerepareerd..scheelt hoop gesleep met toch wel grote TV.

    Aanrader !

  166. Theo Torsing. schreef:

    Albert Hagen,
    Bedankt voor het repareren van onze TV,( samsung), bij navraag bij BCC in Hilversum werd aangeraden de TV te transporteren naar een reparatiewerkplaats in Arnhem, Barendrecht ,Tilburg of Groningen, 80 km of meer per enkele reis
    Maar via www. avio-hagen.nl, email met klachten opgestuurd en kort daarna prijsopgave en afspraak om ter plaatse te repareren,
    Hetgeen voorspoedig is verlopen.
    Prima service, Theo Torsing.

  167. p bosch schreef:

    (na een vraag over een tv die spontaan in demo mode stond**) dank je wel voor je mailtje,het is gelukt. mvg petra

  168. Peter Koolbergen schreef:

    Samsung defect TV ging vanzelf uit/aan/uit/aan,
    Reparatie volgens afspraak en het defect leek verholpen, na enige tijd toen de monteur weg was herhaalde de storing zich. Weer gebeld en met een dag was de reparatuer er weer en keurig op tijd. Dit keer een compleet nieuwe voeding geplaatst zonder bijkomende kosten.
    De service is dus echt goed. Ik kan zeggen bel gerust want ik kan zeggen een toppertje en een aanrader, doen. Bedankt en succes verder. Met een groet Peter

  169. palko schreef:

    Samsung TV defect, telefonisch de klacht doorgegeven. Iets later gekomen dan afgesproken, maar wel gekomen. Snelle en deskundige reparatie. Een aanrader!super geregeld.

  170. Jack schreef:

    Onze Samsung ging ineens niet meer aan. Via snel email contact afspraak gemaakt en keurig gemaakt snel en vakkundig.
    Prima service , klasse!!!!

  171. bianca schreef:

    Mijn led televisie ging niet meer aan.
    Nadat ik een mail gestuurd had is 1 dag later is mijn televisie gerepareerd.
    Super snel en voor 125 euro..toppie.
    Bianca

  172. Edith van Ravenswaaij schreef:

    in weekend prijsopgave gevraagd en meteen antwoord gekregen. Binnen 1 dag is de reparatie uitgevoerd. duurde maar 30 minuten. Top service.
    een aanrader.

  173. Hans schreef:

    Zeer goede service.
    Gisterenmiddag ging mijn TV kapot en vandaag gerepareerd.
    Hij stelde door de telefoon de juiste diagnose, had de onderdelen bij zich en na 30 minuten was het verholpen.
    Nog aardig ook!
    Een aanrader.

  174. m kramer schreef:

    hele goede service .heel snel .helemaal top .. en betrouwbaar.

  175. H. v Arkel schreef:

    In een woord klasse service !!!!!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Top